FANDOM

Thomas Riley
Thomas Riley.png
Nazwa: Thomas Riley
Status: Żyje
Wiek: 25
Data urodzenia: 1987
Miejsce urodzenia: Los Angeles, Kalifornia
Narodowość: Amerykanin
Miejsce pobytu: Wyspy Rook
Przynależność: Rebelianci

Samotnik

Gry: Cry of Jungle
"Kiedyś myślałem że życie jest łatwe. Moje życie było spokojne. Jednak gdy poznałem Ethana który zabrał mnie na Wyspy Rook i gdy widziałem śmierć mojego brata zrozumiałem. Odkryłem tam że życie jednak może być piekłem. Wyspy Rook to piekło na ziemi!"
— Thomas

Thomas Riley - protagonista w Cry of Jungle.

BiografiaEdytuj

Thomas przyjeżdza na Wyspy Rook a tam zostaje złapany przez piratów Kane'a. Jednak z pomocą rebeliantów ucieka z niewoli. Dostaje się do bazy i tam spotyka ich przywódcę, Boba Khalada. Z jego pomocą poznaje sztukę polowania na dzikie zwierzęta oraz szkoli się w strzelaniu do celu. Pomaga on rebeliantom np.: napada na konwój, rabuje obóz piratów czy wysadza ich (piratów) magazyn. Potem spotyka Wilhelma Simmonsa, agenta C.I.A. który wysłał do obozu korsarzy swego kolegę, Jacka Dowella. Riley "pomaga" korsarzom i tak dostaje się do Rogera Caseya, zabójcy na usługach Adama Hughesa, lidera korsarzy. Roger każe Tomowi zdobyć nóż z starych chińskich ruin. W ruinach Tom natyka się na ludzi Kane'a. Jednak zdobywa nóż i wraca z nim do Caseya. Casey próbuje zabić Toma jednak ten wychodzi cało z opresji i zabija zdrajcę. Potem spotyka się z Dowellem i razem ruszają do bazy Hughesa. Ten proponuje im grę w pokera. Niestety Dowell przegrywa i zostaje zabity. Tom zabija korsarzy oraz ich lidera. Dowell został pomszczony. Simmons gdy dowiaduje się co zaszło, wraca do USA zdać raport. 

Więcej z Fandomu

Losowa wiki