FANDOM

Cry of Jungle
Cry of Jungle 
- FPS o otwartym świecie. Pierwsza część serii Cry of Jungle.

Fabuła gryEdytuj

Thomas Riley przyjeżdza na Wyspy Rook a tam zostaje złapany przez piratów Kane'a. Jednak z pomocą rebeliantów ucieka z niewoli. Dostaje się do bazy i tam spotyka ich przywódcę, Boba Khalada. Z jego pomocą poznaje sztukę polowania na dzikie zwierzęta oraz szkoli się w strzelaniu do celu. Pomaga on rebeliantom np.: napada na konwój, rabuje obóz piratów czy wysadza ich (piratów) magazyn. Potem spotyka Wilhelma Simmonsa, agenta C.I.A. który wysłał do obozu korsarzy swego kolegę, Jacka Dowella. Riley "pomaga" korsarzom i tak dostaje się do Rogera Caseya, zabójcy na usługach Adama Hughesa, lidera korsarzy. Roger każe Tomowi zdobyć nóż z starych chińskich ruin. W ruinach Tom natyka się na ludzi Kane'a. Jednak zdobywa nóż i wraca z nim do Caseya. Casey próbuje zabić Toma jednak ten wychodzi cało z opresji i zabija zdrajcę. Potem spotyka się z Dowellem i razem ruszają do bazy Hughesa. Ten proponuje im grę w pokera. Niestety Dowell przegrywa i zostaje zabity. Tom zabija korsarzy oraz ich lidera. Dowell został pomszczony. Simmons gdy dowiaduje się co zaszło, wraca do USA zdać raport. 

Więcej z Fandomu

Losowa wiki